خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریلوازم برقی خانگی

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون [معرفی 5 مدل پرفروش بازار] + لیست قیمت

معرفی بهترین تلویزیون تا 15 میلیون تومان با بررسی برند های برتر و قیمت روز

امتیاز شما به این پست

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون تومان در بازار ایران کدام مدل است؟ آیا تلویزیون های 15 میلیون تومانی میتواند برای شما مناسب باشد؟ کیفیت و کارایی این محصولات چگونه است؟ این سوالات موضوعاتی هستند که ما قصد داریم کاملا به آنها پاسخ دهیم تا شما با بررسی آنها بتوانید مدل و برندی عالی را انتخاب نمایید.

بدون شک در حال حاضر نمی توان هیچ خانه ای را بدون تلویزیون تصور کرد از این رو لازم است برای انتخاب یک محصول عالی کمی تحقیق و بررسی انجام داد چراکه در بازار ها تلویزیون های بسیار زیادی از برند های مختلفی وجود دارد و این تنوع میتواند انتخاب ها را کمی مشکل کند. ما در این پست فقط قصد داریم به تلویزیون های 15 میلیونی بپردازیم و آنها را مورد بررسی قرار دهیم. معرفی انواع تلویزیون های 15 میلیونی، بررسی کیفیت و کارایی، معرفی برند های برتر و محصولات پرفروش بازار از جمله مواردی است که در این پست با آنها آشنا خواهید شد. 

انواع تلویزیون های 15 میلیونی بازار

تولید کننده گان برای برطرف کرد نیاز های خریداران خود، محصولاتی متنوعی را تولید و روانه بازار میکنند. اما به طور کلی میتوان این محصولات را در دو مدل هوشمند و معمولی دسته بندی کرد. که هر کدام از این محصولات دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

تلویزیون های هوشمند

این مدل از تلویزیون ها جزء جدیدترین های موجود هسنتد، با این محصولات میتوانید به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید. رابط کاربری هوشمند، استفاده از سیستم عامل اندروید و قابلیت بررسی شبکه های اجتماعی و وبگردی از جمله ویژگی های این محصولات هستند.

تلویزیون های معمولی (غیر هوشمند)

این تلویزیون ها هم باکیفیت و ایده ال هستند اما با آنها نمی توانید به اینترنت متصل شوید و از خدمات وب استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که قیمت این محصولات نسبت به مدل های هوشمند پایین تر است.

تلویزیون های هوشمند تلویزیون های معمولی
قیمت بالاتر نسبت به مدل های معمولی قیمت کم
قابلیت اتصال به اینترنت و وبگردی عدم اتصال به اینترنت
دارای حافظه داخلی پشتیبانی از حافظه های جانبی
دارای رابط کاربری هوشمند استفاده از رابط کاربری معمولی

مشاهده قیمت روز انواع تلویزیون های 15 میلیونی در دیجی کالا

تلویزیون های 15 میلیونی باکیفیت هستند؟

قبل از هر چیزی باید گفت که در حال حاضر نمیتوان با 15 میلیون تومان از برند های قدرتمند و دارای تکنولوژی چون سامسونگ و یا ال جی هیچ تلویزیونی را انتخاب کرد. چون قیمت محصولات این برند ها بالا است. اما برند های داخلی محصولات بسیار متنوعی را در این رنج قیمت تولید و عرضه کرده اند. اما آیا تلویزیون های 15 میلیونی باکیفیت هستند؟

حقیقتا تلویزیون های 15 میلیونی بیشتر برای فضا های کوچک و متوسط کاربرد دارند و قطعا برای خانه ها و سالن های بزرگ باید تلویزیون های گران قیمت تر و البته بزرگ تری را تهیه نمایید. پس اگر قصد دارید تلویزیونی برای اتاق و مکان های نسبتا کوچکی را تهیه نمایید قطعا این محصولات در این رنج قیمت می توانند گزینه ای عالی باشند.

طراحی زیبا، قیمت مناسب، کارایی بالا، میزان رضایت بالای خریداران، تنوع محصولاتی بالا، کیفیت صدا و تصویر عالی، سایز بندی متنوع 43 تا 50 اینچ و… از جمله ویژگی ها و مزیت های این تلویزیون ها هستند.

اگر قصد دارید با تلویزیون های گران قیمت تری هم آشنا شوید میتوانید به پست بهترین تلویزیون تا 20 میلیون تومان مراجعه نمایید. ما در این پست لیستی از محصولات بیست میلیون و برند های برتر بازار را مورد بررسی قرار داده ایم.

بهترین مارک تلویزیون تا 15 میلیون تومان

در رنج قیمت 15 میلیون تومان کدام برند های معتبر محصولی برای عرضه دارد؟ حقیقتا شناخت برند های معتبر و قدرتمند بازار میتواند یکی از مهمترین اقدام ها باشد چراکه برند های نامعتبر بدون هیچ مشکلی میتوانند تلویزیون های به درد نخور و نامرغوبی را وارد کند و به شما ضرر های مالی زیادی را وارد کند. پس بهتر است با برند های برتر موجود آشنا شوید.

به طور کلی میتوان گفت که در این رنج قیمت برند های چون ایکس ویژن، سام الکتریک، جی پلاس، بست، نکسار و اسنوا محصولاتی بسیار باکیفیت و ایده الی را تولید و عرضه کرده اند که بهتر است این اسامی و برند ها را به یاد داشته باشید.

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون + بررسی 5 مدل برتر بازار

در ادامه این پست قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون های 15 میلیونی موجود در بازار آشنا کنیم تا با بررسی آنها بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. توجه داشته باشید که این تلویزیون ها همگی ساخت داخل هستند و از لحاظ قیمت و کیفیت در سطحی عالی قرار دارند.

ناگفته نماند اگر قصد دارید تلویزیون های ارزان قیمت تری را تهیه نمایید میتوانید به پست بهترین تلویزیون تا 7 میلیون تومان هم مراجعه نمایید. ما در این پست برندها و محصولات 7 میلیونی بازار را مورد بررسی قرار داده ایم.

1 تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H43C412N سایز 43 اینچ

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون - 1
تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H43C412N سایز 43 اینچ

در رنج قیمت 15 میلیون تومان بدون شک نکسار یکی از بهترین تولید کننده گان انواع تلویزیون ها است. محصولات این برند در این رنج قیمت دارای اندازه 43 تا 50 اینچ هستند و میتوانند کیفیتی عالی را ارائه دهند.

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H43C412N سایز 43 اینچ با امکان پخش شبکه های دیجیتالی میتواند یکی از انتخاب های بسیار خوش قیمت و ایده ال باشد.

امکان ضبط بر روی حافظه خارجی Digital Recording، امکان پخش شبکه های دیجیتال DVB۲ HEVC، قابلیت کنترل تطبیقی صدا Adaptive Sound Control، خروجی Headphone، خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC

مشخصات این تلویزیون

سایر توضیحات  امکان ضبط بر روی حافظه خارجی Digital Recording – امکان پخش شبکه های دیجیتال DVB۲ HEVC – قابلیت کنترل تطبیقی صدا Adaptive Sound Control – خروجی Headphone – خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۴۳ اینچ
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
امکانات و قابلیت‌ها  پنل IPS با کیفیت +A
تکنولوژی صفحه LED

2 تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-U50C614S سایز 50 اینچ

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون - 2
تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-U50C614S سایز 50 اینچ

نکسار تلویزیون های خود را در دو مدل هوشمند و معمولی تولید و عرضه کرده است. محصولات هوشمند این برند از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند و قابلیت اتصال به اینترنت را هم دارند.

این مدل با سایز 50 اینچ میتواند برای اتاق ها و سالن هایی با مساحت بالاهم قابل استفاده باشد. طراحی مدرن و باریک، صفحه نمایش کم مصرف و بسیار باکیفیت، کیفیت تصاویر 4k، زاویه دید بالا، دارای پنل VA و… از جمله ویژگی های این محصول است.

مشخصات این تلویزیون

سایر توضیحات  گيرنده ديجيتالي، – گريد انرژي A – پنل VA – قابليت اتصال به اينترنت دارد – پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Bilion Rich Color – HDR۱۰ جهت تولید تصاویر با وضوح و جزییات بیشتر –
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایز صفحه ۵۰ اینچ
پردازنده

چهار هسته‌ای

تعداد درگاه های HDMI سه عدد
امکانات و قابلیت‌ها سیستم عامل: اندروید ۱۱ – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت – قابلیت Quick Mirror گوشی های هوشمند روی تلویزیون – امکان پخش عکس و ویدیو و موزیک از گوشی روی تلویزیون – امکان پخش شبکه های دیجیتال DVBT۲ HEVC – خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC

3 تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H50B216N سایز 50 اینچ

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون - 3
تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H50B216N سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H50B216N سایز 50 اینچ یکی از محصولات محبوب و بسیار پرفروش این لیست است. کیفیت تصاویر این مدل 4k است و قطعا میتواند به نیاز های مختلف شما پاسخ دهد.

باتوجه به نظرات ارسالی خریداران به جرات میتوان گفت که کیفیت و کارایی این محصول بسیار بالا است و از لحاظ قیمت هم جزء مدل های خوش قیمت موجود در بازار است. در ادامه چندین نظر از خریداران را ذکر کرده ایم.

در کل نسبت به قیمت خوبه کیفیتش هم مثل GPlus هست شرکت گارانتی چون گلدیران هست عالیه ۱ روزه برای نصب میان پولی هم برای نصب روی میز نمیگیرن تصویر خوبه صدا هم خوبه عالی نه در حد انتظار در کل خوشم اومد

نسبت به قیمت به جرات میشه گفت از سامسونگ هم بهتر است دوستان بخرید پشیون نمی‌شید باتشکر از دیجی کالا دوستان بخرید پشیون نمی‌شید

من یه هفتس ک به دستم رسیده کیفیتش خوبه یه ساعتم نشد برا نصبش اومدن کلی با این قیمت کیفیت عالیو بهتون میدن

    مشخصات این تلویزیون

    منبع انرژی برق شهری
    امکانات تلویزیون گیرنده دیجیتال
    کیفیت تصویر Full HD
    رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
    نسبت تصویر ۱۶:۹
    سایز صفحه ۵۰ اینچ
    تعداد درگاه های HDMI سه عدد
    امکانات و قابلیت‌ها Digital Recording پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) نوع پنل: VA

    4 تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5350TH سایز 50 اینچ

    بهترین تلویزیون تا 15 میلیون - 4
    تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5350TH سایز 50 اینچ

    سام الکتریک هم یکی از برند های ایرانی و بسیار محبوب بازار است. سام محصولاتی بسیار متنوع و زیبا را تولید و عرضه کرده است. به جرات میتوان گفت که کیفیت و کارایی این محصولات در حد بسیار بالایی است.

    این مدل توانسته با ارائه کیفیت بالا و قیمت عالی در بازار های ایران، جایگاهی ویژه را برای خود به دست آورد. طراحی عالی و زیبا، زاویه دید گسترده، مصرف پایین انرژی، کیفیت تصاویر Full HD، دارای گیرنده دیجیتال داخلی، قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه های خارجی و… از جمله ویژگی های عالی این محصول است.

    مشخصات این تلویزیون

    منبع انرژی برق شهری
    کیفیت تصویر Full HD
    رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
    نسبت تصویر ۱۶:۹
    سایز صفحه ۵۰ اینچ
    تعداد درگاه های HDMI سه عدد
    امکانات و قابلیت‌ها گیرنده دیجیتال امکان ضبط تصاویر بر روی حافظه خارجی خروجی صدای اپتیکال ورودی آنتن ریموت کنترل
    نحوه نصب قابلیت اتصال به دیوار

    5 تلویزیون ال ای دی بست مدل 43BN3070KM سایز 43 اینچ

    بهترین تلویزیون تا 15 میلیون - 5
    تلویزیون ال ای دی بست مدل 43BN3070KM سایز 43 اینچ

    اگر به دنبال خرید تلویزیون های خوش قیمت و باکیفیت هستید قطعا میتوانید روی تلویزیون های بست حساب ویژه ای را باز کنید. این برند سعی دارد محصولات باکیفیت و البته بسیار خوش قیمتی را تولید و به دست خریداران خود برساند.

    این تلویزیون میتواند برای اتاق ها و سالن هایی با مساحت کم بهترین گزینه باشد. بلندگو های این مدل 16 وات قدرت دارند و میتوانند کیفیتی عالی را تقدیم شما کنند.

    طراحی زیبا، بلندگو های باکیفیت، دارای درگاه های ارتباطی متعدد، دارای گیرنده دیجیتال داخلی، وضوح تصاویر Full HD، قابلیت خاموش شدن خودکار و… از جمله قابلیت های این تلویزیون خوش قیمت است.

    مشخصات این تلویزیون

    منبع انرژی AC ۱۰۰~۲۴۰V
    امکانات تلویزیون گیرنده دیجیتال
    توان کلی ساب ووفر صفر
    محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب
    کیفیت تصویر Full HD
    رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
    نسبت تصویر ۱۶:۹
    تعداد رابط کامپوننت (Component) یک عدد

    6 تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH614N سایز 43 اینچ

    بهترین تلویزیون تا 15 میلیون - 6
    تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH614N سایز 43 اینچ

    جی پلاس یکی از برند های بسیار موفق و فعال ایرانی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. تلویزیون های این برند واقعا قدرتمند و خوش قیمت هستند.

    تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH614N سایز 43 اینچ با قابلیت اتصال به اینترنت و بهره گیری از سیستم عامل اندروید توانسته به یکی از بهترین های جی پلاس در بازار تبدیل شود. از لحاظ فنی و نظر خریداران میتوان گفت که این محصول یکی از برترین های این لیست است.

    طراحی بسیار زیبا و مدرن، مصرف پایین انرژی، زاویه دید گسترده، دارای مرورگر وب، قابلیت نمایش صفحه گوشی روی تلویزیون، دارای گیرنده دیجیتال داخلی، دارای پردازنده 4 هسته ای و… از جمله مزایایی این تلویزیون جی پلاس است.

    مشخصات این تلویزیون

    سایر توضیحات کاهش دهنده نویز تصاویر – پخش کننده موسیقی – مرورگر وب – Mobile Connection – نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون- Mirroring – گیرنده دیجیتال تلویزیون – Digital Recording – Live Play Back- بر روی حافظه خارجی – Simplink- HDMI CEC – حالت صرفه‌جویی انرژی
    کیفیت تصویر Full HD
    رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
    نسبت تصویر ۱۶:۹
    سایز صفحه ۴۳ اینچ
    پردازنده چهار هسته‌ای
    تعداد درگاه های HDMI سه عدد
    امکانات و قابلیت‌ها  گريد انرژي A – پنل IPS – سیستم عامل: اندروید ۹:۰ حافظه داخلی : ۸ گیگابایت – قابليت اتصال به اينترنت دارد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا