ابزارآلات برقی/شارژیخانه و آشپزخانه

بهترین دستگاه جوش رونیکس + خرید 5 مدل برتر بازار + لیست قیمت روز

معرفی بهترین دستگاه جوش رونیکس در بازار های ایران با بررسی کیفیت و کارایی آنها

امتیاز شما به این پست

بهترین دستگاه جوش رونیکس در بازار ایران کدام مدل است؟ آیا دستگاه جوش های رونیکس باکیفیت هستند؟ نظر خریداران قبلی در باره این محصولات چیه؟ آنها راضی هستند؟ این سوالات شما موضوعاتی هستند که ما قصد داریم با بررسی و پاسخ به آنها به شما در انتخاب محصولی مناسب و کاربردی کمک نماییم.

اینورتر های جوشکاری محصولاتی جدید و بسیار پرمخاطب هستند که رونیکس یکی از بهترین تولید کننده های آنها است. این محصولات بسیار سبک، کم مصرف، کوچک و خوش قیمت هستند به طوری که برای فعالیت های خانگی و کارگاهی میتوانند بهترین گزینه های موجود باشند.

ادون یکی از موفق ترین های این زمینه است که ما در پست بهترین اینورتر جوشکاری ادون، محصولات این برند را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم که در صورت نیاز میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

کیفیت اینورتر های جوشکاری رونیکس

  • طراحی زیبا: یکی از ویژگی های عالی اینورتر های جوشکاری رونیکس، طراحی بسیار زیبا و باکیفیت آن است. جدا از طراحی زیبا محصولات این برند دارای وزنی بسیار پایین هستند و شما میتوانید آنها را به راحتی حمل کنید.
  • تنوع مدل ها: رونیکس دستگاه جوش های متفاوتی در قدرت های مختلفی برای کاربرد های خانگی، کارگاهی و… تولید کرده است تا شما بتوانید متناسب ترین انتخاب را داشته باشید.
  • مصرف انرژی: به طور کلی اینورتر های جوشکاری مصرف برق پایینی دارند و این قضیه برای اینورهای رونیکس هم صادق است.
  • گارانتی: گارانتی معتبر میتواند ضامن کیفیت و کارایی محصول انتخابی شما باشد. تمامی دستگاه جوش های رونیکس دارای گارانتی معتبر می باشند و در صورتی که محصول انتخابی شما دچار مشکل شود رونیکس نسبت به آن پاسخگو خواهد بود.
  • بدنه باکیفیت: بدنه دستگاه وظیفه حفاظت از قطعات داخلی دستگاه جوش را دارد از این رو شما باید مدلی را انتخاب نمایید که دارای بدنه باکیفیت و مقاوم باشد. (نگران نباشید کیفیت بدنه دستگاه جوش های رونیکس بسیار بالا است)

نظر خریداران در مورد دستگاه جوش های رونیکس

آیا خریداران قبلی از کیفیت و کارایی اینورتر های جوشکاری رونیکس راضی بوده اند؟ نظر آنها چیست؟ بیایید در این قسمت نظر خریداران قبلی را مورد بررسی قرار دهیم تا شناخت بهتری از دستگاه جوش های رونیکس پیداکنید.

  • محمد ازمیری میگه: جوش عالی دارد وبرای خورده کاری یکی از بهترین دستگاه جوش می‌تواند باشد.
  • هادی اضغری میگه: سلام دوستان من این موتورجوش دم عید خریدم وباهش چندبار جوش کاری کردم واصلا داغ نکردوضمنا سیم جوش کهنه داشتم که مال هفت سال پیش بود سیم جوش نمره۳ رامثل کره آب میکرد روی آمپر۱۳۰ وقبلا هم یه موتورجوش دیگه داشتم که سیم جوش نمره ۳ را به زور ذوب میکرد بنظرم من از خیلی برندهای دیکه خیلی قویتره…پیشنادمیکنم که حتما رونیکس بخرین.
  • عبدالحمید جعفری میگه: ین اینورتر جوشکاری رو بعداز چندماه تحقیق خریدم و به دلیل قیمت پاینتر نصبت به بقیه اینورترهای هم رده انتخابش کردم. (ظاهر زیبا، سبک، کارت گارانتی، دفترچه راهنما، باکیفیت)
  • علی همتی میگه: سلام خدمت دوستان عزیز من تست کردم خوبه کار راه اندازه توقع صنعتی نباید داشت ازش ولی برای کارهای خونگی خوبه جواب میده.

خوب باتوجه به نظرات ارسالی میتوان گفت که بیشتر خریداران از کیفیت وکارایی دستگاه جوش های رونیکس کاملا راضی هستند. توجه داشته باشید که رونیکس رقیبی بسیار جدی برای برند های بوش، صبا، دیوالت و… است. قطعا این رقابت با ارائه محصولاتی قدرتمند و باکیفیت امکان پذیر است.

قیمت دستگاه جوش رونیکس

رونیکس دستگاه جوش های بسیار متفاوتی را تولید و عرضه کرده است تا بتواند به نیاز های مختلف خریداران خود پاسخ دهد. اما به طور کلی میتوان گفت که قیمت دستگاه جوش های رونیکس نسبت به مدل های مشابه سایر برند ها بسیار مناسب است. (در حال خاضر شروع قیمت دستگاه جوش های رونیکس یک میلیون و چهارصد هزار تومان است.)

بهترین دستگاه جوش رونیکس / معرفی 5 مدل پرفروش بازار

بدون شک دستگاه جوش های رونیکس جزء برترین و پرفروش ترین های موجود در بازار ایران هستند. این محصولات علاوه بر کیفیت و قدرت بالایی که دارند دارای قیمتی بسیار مناسب هم هستند. در ادامه ما 5 مدل از محبوب ترین های موجود را برای شما آماده کرده ایم تا با بررسی آنها بتوانید مدلی مناسب و کاربری را تهیه نمایید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

1 دستگاه جوش 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604

بهترین دستگاه جوش رونیکس - 1
دستگاه جوش 200 آمپر رونیکس مدل RH-4604

مشخصات این دستگاه جوش

ابعاد

۵۰x۲۰x۳۵ سانتی‌متر

وزن ۸ کیلوگرم
انبر دارد
چرخه جوشکاری *
حداکثر جریان ۲۰۰
کابل دارد
منبع تغذیه برق

مشاهده قیمت روز این محصول در دیجی کالا

2 دستگاه جوش 200 آمپر رونیکس مدل 4602

بهترین دستگاه جوش رونیکس - 2
دستگاه جوش 200 آمپر رونیکس مدل 4602

مشخصات این دستگاه جوش

ابعاد ۳۸x۱۵x۲۹ سانتی‌متر
وزن ۵.۲ کیلوگرم
انبر دارد
حداکثر جریان ۲۰۰
کابل دارد
منبع تغذیه برق
ویژگی‌های دستگاه جوش اینورتر
سایر توضیحات از دیگر ویژگی ‌های حائز اهمیت این محصول به تجهیز با سیستم قطع ‌کن حرارتی جهت حفاظت از دستگاه در برابر افزایش دما می ‌توان اشاره کرد. این سیستم که با نام ترموسوئیچ نیز شناخته می ‌شود با بالا رفتن حرارت و اعمال فشار بیش از حد بر دستگاه توسط کاربر، به صورت خودکار آن را خاموش کرده، از داغ شدن و در نتیجه از رسیدن آسیب به قطعات داخلی جلوگیری می ‌کند.

مشاهده قیمت روز این محصول در دیجی کالا

3 دستگاه جوش 250 آمپر رونیکس  مدل RH-4605

بهترین دستگاه جوش رونیکس - 3
دستگاه جوش 250 آمپر رونیکس  مدل RH-4605

مشخصات این دستگاه جوش

ابعاد ۴۰x۲۰x۳۵ سانتی‌متر
انبر دارد
چرخه جوشکاری ۶۰
حداکثر جریان ۲۵۰
کابل ۱.۸
منبع تغذیه برق
ویژگی‌های دستگاه جوش
  • اینورتر
  • قوس الکتریکی SMAW
  • ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت
اقلام همراه انبر جوش با کابل انبر اتصال با کابل چکش ماسک

مشاهده قیمت روز این محصول در دیجی کالا

4 اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4602

بهترین دستگاه جوش رونیکس - 4
اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل RH-4602

مشخصات این دستگاه جوش

ابعاد ۳۸x۱۵x۲۹ سانتی‌متر
وزن ۵.۲ کیلوگرم
انبر دارد
حداکثر جریان ۲۰۰
کابل دارد
منبع تغذیه برق
ویژگی‌های دستگاه جوش اینورتر
سایر توضیحات دارای قابلیت ضد چسبندگی ( ANTISTICK ) برای سهولت کار با الکترودهای جوش کاری متنوع کارایی بالا، صرفه جویی در مصرف برق، قابل حمل، جوش یکنواخت، میزان ولتاژ بی باری بالا مجهز به نمایشگر دیجیتال آمپر کتر جهت تنظیم دقیق جریان و نمایش خروجی واقعی دارای قابلیت ضد چسبندگی برای سهولت کار با الکترودهای جوشکاری

مشاهده قیمت روز این محصول در دیجی کالا

5 اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل 4602RH

بهترین دستگاه جوش رونیکس - 5
اینورتر جوشکاری 200 آمپر رونیکس مدل 4602RH

مشخصات این دستگاه جوش

ابعاد ۴۵x۲۸x۳۶ سانتی‌متر
انبر دارد
چرخه جوشکاری ۶۰%
حداکثر جریان ۲۰۰
کابل ۲ متری
منبع تغذیه برق
ویژگی‌های دستگاه جوش اینورتر
سایر توضیحات استفاده از فناوری IGBT بروز جهت کیفیت جوش بهتر، نفوذ بیشتر، کاهش مصرف انرژی، کاهش چشمگیر مقاومت و مگنتیک قطعات و افزایش کارآمدی – دارای طراحی منحصربفرد فنی و بدنه مستحکم و مقاوم در برابر ضربه –

مشاهده قیمت روز این محصول در دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا