ابزارآلات برقی/شارژیخانه و آشپزخانه

بهترین مینی فرز بوش + خرید 5 مدل پرفروش و قدرتمند بوش در بازار های ایران

معرفی بهترین مینی فرز بوش با بررسی نظر خریداران و کیفیت آنها

امتیاز شما به این پست

بهترین مینی فرز بوش کدام مدل است؟ اگر قصد خرید و یا آشنایی با بهترین مدل مینی فرز بوش را دارید میتوانید این پست را دنبال کنید ما مفید و مختصر بهترین مینی فرز های برند بوش را به شما معرفی خواهیم کرد.

مینی فرز ها به دلیل کارایی که دارند توسط برند های مختلفی تولید و عرضه میشوند اما در این میان تعدادی از برند ها واقعا قدرتمند عمل کرده اند به طوری که میتوان چشم بسته محصولات آنها را انتخاب کرد و از خرید هم راضی بود. بوش یکی از این برند های محبوب و برتر در سطح جهان است. در ادامه بیشتر با مینی فرز های برند بوش آشنا خواهید شد.

اگر قصد آشنایی با سایر برند های معتبر و برتر ایرانی و خارجی را دارید میتوانید به پست بهترین مینی فرز مراجعه کنید. ما در این پست برند های برتر و محصولات تاپ آنها را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم.

درباره برند بوش

بوش برندی المانی است که در سال 1886 در شهر اشتوتگارت آلمان فعالیت خود را آغاز کرد. این برند بیش از 130 سال تجربه فعالیت در زمینه تولید انواع ابزارآلات برقی و لوازم های خانگی را دارد.

انواع مینی فرز ها، اینورتر های جوشکاری، دریل های شارژی، پیچ گوشتی های شارژی، انواع لوازم های خانگی و… از جمله محصولاتی هستند که توسط این برند محبوب و قدرتمند تولید و ورانه بازار میشوند. در ادامه قصد داریم کیفیت مینی فرز های بوش را مورد بررسی قرار دهیم.

کیفیت مینی فرز بوش

بهترین مینی فرز بوش
بررسی کیفیت مینی فرز های بوش

در این بخش کیفیت مینی فرز های بوش را از دو دیدگاه (خریداران و فنی) مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما با آگاهی بهتری اقدام به خرید نمایید.

  • قدرت موتور: مینی فرز های بوش در قدرت های متفاوتی تولید و عرضه میشوند. اما به طور کلی قدرت و کیفیت موتور مینی فرز های بوش واقعا قدرتمند و بسیار باکیفیت است.
  • طول عمر: طول عمر مینی فرز های بوش به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت و تکنولوژی های روز بسیار بالا است. بوش بدون هیچ محدودیتی میتواند به قطعات برتر بازار دسترسی پیداکند. (ناگفته نماند بوش یکی از غول های این عرصه است و محصولات آن به دست متخصصین خود تولید میشود.)
  • انواع مینی فرز ها: بوش برای اینکه بتواند به نیاز های مختلف کاربران خود پاسخ دهد، مینی فرز های متفاوتی را تولید و عرضه کرده است. مینی فرز های بوش از لحاظ منبع تغذیه به دو دسته شارژی و برقی تقسیم بندی مشوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود است.
  • طراحی ارگونومیک: طراحی این محصولات کاملا استاندارد و ارگونومیک است به طوری که شما در حین استفاده از آنها احساس خستگی نخواهید کرد.
  • بدنه: بوش بدنه مینی فرز های خود را از محکم ترین مواد تولید میکند تا از قطعات داخلی دستگاه به خوبی مراقبت کند. (وزن بدنه این مینی فرز ها هم سنگین نیست و این خود یکی از مزیت های این محصولات است.)
یکی از برند های معتبر و رقیب بوش، رونیکس است که ما در پست بهترین مینی فرز رونیکس این برند و محصولات آن را کاملا مورد بررسی قرار داده ایم. (در صورت نیاز میتوانید به این پست مراجعه نمایید.)

قیمت مینی فرز بوش

همانطوری که میدانید قیمت مینی فرز های برند بوش متناب با قدرت و مدل آن متفاوت است اما به طور کلی میتوان گفت که قیمت این محصولات نسبت به کیفیتی که دارند واقعا مناسب است. قیمت مینی فرز های بوش از 2 میلیون تومان شروع می شود و به 8 میلیون تومان ختم میشود.

بهترین مینی فرز بوش + معرفی 5 مدل قدرتمند بازار

بدون شک یکی از قدرتمند ترین تولید کننده گان انواع مینی فرز ها در سطح جهان، بوش است. مینی فرز های برند بوش در قدرت ها و مدل های بسیار متفاوتی تولید و عرضه شده اند تا بتوانند نیاز های مختلف کاربران خود را تامین کنند.

در ادامه این پست لیستی از بهترین مینی فرز های بوش را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

1 مینی فرز بوش مدل GWS 9-115 به همراه یک جفت زغال بوش

بهترین مینی فرز بوش - 1
مینی فرز بوش مدل GWS 9-115 به همراه یک جفت زغال بوش

مشخصات این مینی فرز

ابعاد ۲۸.۹x۱۰.۲x۱۰ سانتی‌متر
وزن ۲.۱ کیلوگرم
توان ۹۰۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۱۱۵۰۰
قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متر
ویژگی‌های صفحه مناسب برای آهن
سایر توضیحات سری صنعتی (Heavy Duty) طراحی ارگونومیک برای راحت گرفتن دستگاه در موقعیت های مختلف دسته قابل استفاده در دو حالت چپ و راست دارای محافظ

2 مینی فرز بوش مدل GWS 13-125 professional

بهترین مینی فرز بوش - 2
مینی فرز بوش مدل GWS 13-125 professional

مشخصات این مینی فرز

ابعاد ۲۹x۱۰x۱۰ سانتی‌متر سانتی‌متر
توان ۱۳۰۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۲۸۰۰ تا ۱۱۵۰۰ دور بر دقیقه
ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
  • حفاظ
  • صفحه ساب
  • صفحه همراه
  • قابلیت برش با زاویه
  • قابلیت کنترل سرعت
  • مناسب برای چوب
  • مناسب برای سنگ
  • مناسب برای فلز

3 مینی فرز بوش مدل GWS 17-125 CIE

بهترین مینی فرز بوش - 3
مینی فرز بوش مدل GWS 17-125 CIE

مشخصات این مینی فرز

ابعاد ۳۱.۱x۱۰.۳x۵ سانتی‌متر
وزن ۲.۴ کیلوگرم
توان ۱۷۰۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۲۸۰۰ – ۱۱۵۰۰
اقلام همراه دارای دسته‌ کمکی – دارای آچار مخصوص باز کردن صفحه – دفترچه راهنما
سایر توضیحات حداکثر قطر صفحه ۱۲۵ میلی‌متر – رزوه مهره M۱۴ – دارای سیستم کنترل لرزش – قابلیت کنترل سرعت در ۶ حالت مختلف – دارای سیستم Restart Protection جهت جلوگیری از روشن شدن خودکار دستگاه پس از اتصال مجدد به برق
این مدل میتواند یکی از بهترین مینی فرز های بوش باشد. پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

4 ميني فرز بوش مدل GWS 9-115 S

بهترین مینی فرز بوش - 4
ميني فرز بوش مدل GWS 9-115 S

مشخصات این مینی فرز

توان ۹۰۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۲۸۰۰-۱۱۰۰۰
سایر توضیحات حداکثر قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متر – رزوه مهره M۱۴ – دارای سیستم خنک کننده موتور – دارای قفل اسپیندل – فاقد صفحه

5 مینی فرز بوش مدل gws750s+ 3 disc به همراه 3 عدد صفحه برش

بهترین مینی فرز بوش - 5
مینی فرز بوش مدل gws750s+ 3 disc به همراه 3 عدد صفحه برش

مشخصات این مینی فرز

توان ۷۵۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۲۸۰۰ الی ۱۱۰۰۰ قابل تنظیم
ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
  • حفاظ
  • صفحه همراه
  • قابلیت کنترل سرعت
  • مناسب برای چوب
  • مناسب برای سنگ
  • مناسب برای فلز
قلام همراه – بسته بندی مقوایی (فاقد کیف حمل) – مجموعه مینی فرز شامل: مینی فرز، دسته ، مهره ها و محافظ صفحه – یک عدد صفحه برش دومنظوره اورجینال جهت برش اهن و استیل بر با ضخامت ۲ میلی متر-
سایر توضیحات دارای سیستم خنک کننده سریع موتور دارای سیستم استارت نرم که باعث طول عمر بیشتر دستگاه و وارد نشدن ضربه به دست کاربر در هنگام روشن شدن دستگاه می گردد

نظر خریداران در مورد مینی فرز بوش

اگر به نظرات ارسالی خریداران قبلی نگاهی بیندازید به این نتیجه خواهید رسید که این محصولات واقعا قدرتمند و باکیفیت هستند. در این بخش چندیدن نظر ارسالی را عینن کپی پیست کرده ایم (شما هم میتوانید در قسمت ارسال دیدگاه نظر و تجربه خودتان را برای ما ارسال نمایید تا ما و خریداران از نظر و تجربیات شما هم استفاده کنیم):س

سلام من 1.5 ساله این دستگاه رو استفاده کردم و برای برش ورق های فلزی به ضخامت 1 سانت و برش میلگرد و سیمان استفاده کردم .و در این مدت کاملا از این محصول راضی بودم

من خیلی تحقیق کردم در مورد مینی فرزهای موجود در بازار،به نظر من توی این قیمت وااااقعا این مینی فرز ارزش خرید داره،اینو هم بگم که واقعا ساخت اصل آلمان هست،نقاط قوتی که نوشتم رو بخونید متوجه میشید

جنس فوق‌العاده خوبیه کسایی که به کارشون اهمیت میدن به کارشون میاد. ممنون

راستش زمانیکه بدستم رسید همینکه دیدم مونتاژ چین خیلی دل سرد شدم ، در حدی ک خولستم مرحوع کنم، تا اینکه رفتم تو سایت بوش ، شرکت بوش المان تاییدیه این محصول و قبول کرده بود، زمانیکه ک بازش کردم فرز و خاموش چرخوندم ی صدای تیک تیک خاصی میومد ک ادم لذت می برد از صداش 

بدون شک اکثر خریداران از خرید خود راضی بوده اند. بنابراین میتوان گفت که محصولات برند بوش بسیار محبوب و فوق العاده هستند. (نه تنها ابزارآلات برقی برند بوش محبوب و قدرتمند است لوازم خانگی این برند هم فوق العاده است)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا