ابزارآلات برقی/شارژیخانه و آشپزخانه

بهترین مینی فرز رونیکس + معرفی 5 مدل قدرتمند و پرفروش بازار ایران

معرفی بهترین مینی فرز رونیکس با بررسی کیفیت و کارایی این مینی فرز ها

امتیاز شما به این پست

 بهترین مینی فرز رونیکس در بازار های ایران کدام مدل است؟ ما در این پست علاوه بر پاسخ به این سوال به بررسی تاریخچه، راهنمای خرید، معرفی انواع مینی فرز های رونیکس و… پرداخته ایم تا به شما در خرید بهترین مینی فرز رونیکس کمکی کرده باشیم.

مینی فرز های رونیکس جز پرفروش ترین و محبوبترین مینی فرز های موجود در ایران است. محصولات این برند در رقابت با برندهای چون بوش، ماکیتا، باس، دیوالت و… است و این رقابت خود حکایت از کیفیت بالایی مینی فرز های رونیکس دارد.

ما در پست بهترین مینی فرز لیستی از قدرتمند ترین محصولات سایر برند های موجود را برای شما آماده کرده ایم که در صورت نیاز میتوانید آنها را کاملا مورد بررسی قرار دهید.

کمی در مورد رونیکس بدانید!

 رونیکس به عنوان برندی ایرانی در 48 کشور دنیا به ثبت رسیده است. در حال حاضر این برند دارای بیش 500 تولید کننده مطرح در سرتاسر جهان است و محصولات آن توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار های جهانی به دست آورد. ابزارآلات برقی، دستی، جوشکاری، باغبانی، برشی، بادی و… از جمله محصولاتی هستند که توسط این برند معتبر و خوشنام تولید و عرضه میشوند.

انواع مینی فرز های رونیکس

بهترین مینی فرز رونیکس
معرفی انواع مینی فرز های رونیکس

آشنایی با انواع مینی فرز های تولید شده توسط برند رونیکس میتواند به شما در انجام خریدی مطمئن و متناسب با کارتان کمک کند که در ادامه ما انواع مینی فرز های رونیکس را مورد بررسی قرار داده ایم.

مینی فرز های شارژی رونیکس

مینی فرز های شارژی محصولاتی هستند که انرژی مورد نیاز خود را از باتری های قابل شارژ دریافت میکنند. شما با داشتن این محصولات میتوانید در هر مکان و هر زمانی از آن ها استفاده کنید. موارد زیر جز ویژگی های مینی فرز های شارژی هستند.

  • قابل استفاده در مکان های که برق شهری وجود ندارد.
  • انعطاف پذیری بالا تر نسبت به مدل های برقی / سیمی.
  • وزن کم و بسیار خوش دست.
  • بدون نیاز به سیم برق.
  • و…

مینی فرز های برقی رونیکس

این نوع از مینی فرز های سیمی رونیکس دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های شارژی هستند از این رو اگر به دنبال خرید محصولی ارزان قیمت هستید میتوانید از این مدل ها استفاده کنید.

  • قیمت کم نسبت به مدل های شارژی.
  • قدرت زیاد.
  • مناسب برای افراد غیر سیار.

معرفی پرفروش ترین مینی فرز رونیکس

معرفی پرفروش ترین مینی فرز رونیکس
معرفی پرفروش ترین مینی فرز رونیکس

به طور کلی و با در نظر گرفتن معیار های چون قیمت مناسب، تعداد فروش بالا، کیفیت بالا و میزان رضایت خریداران میتوان گفت که مینی فرز رونیکس مدل 3130 جزء محبوبترین و پرفروش ترین مینی فرز این برند محبوب است. مشخصات این محصول به شرح زیر است:

ابعاد ۲۸x۱۱x۹ سانتی‌متر
وزن ۱.۵ کیلوگرم
توان ۷۲۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۱۱۰۰۰
قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متر
اقلام همراه  دفترچه راهنمای فارسی – دسته و آچار
سایر توضیحات – سبک و کم حجم و مناسب جهت امور نصب – قابلیت نصب دسته در دو سمت دستگاه – دارای موتور کم صدا و با طول عمر دنده های بالا – مناسب برای ظریف کاری – طول کابل ۳ متری

این محصول دارای یک موتور 720 واتی است و حداکثر سرعت گردش این صفحه هم 11000 دور در دقیقه است. از جمله ویژگی های این محصول میتوان به مواردی چون دارای بودن کلید قفل جهت تعویض صفحه، قابل استفاده برای کاربرد های خانگی و صنعتی، وزن 1.5 کیلوگرمی، موتور قدرتمند و کم صدا، قابلیت نصب دسته در هر دو سمت دستگاه و… اشاره کرد.

راهنمای خرید مینی فرز رونیکس

  • اصالت کالا: همانطوری که میدانید رونیکس برندی بسیار پر مخاطب و محبوب است از این رو امکان دارد شرکت های سودجویی از این برند سواستفاده کنند و محصولاتی بیکیفتی را تحت عنوان رونیکس وارد بازار های رقابت کنند. از این رو لازم است شما از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه مینی فرز های رونیکس نمایید. و حتما محصولی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر باشند.
  • اندازه مینی فرز: به ابعاد و اندازه مینی فرز رونیکس توجه کنید و محصولی را انتخاب کنید که برای فعالیت شما مناسب و کاربردی باشد. اگر قصد انجام کار های سنگینی را دارید باید از محصولات قویتری استفاده کنید در غیر این صورت مدل های کوچک تر هم میتوانند برای شما ایده ال باشند.
  • منبع تغذیه: در بخش های قبلی انواع مینی فرز های رونیکس را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که این محصولات در دو مدل شارژی و برقی تولید و عرضه میشوند. بنابراین اگر شما در محلی ثابت فعالیت دارید میتوانید از نوع سیمی / برقی آن استفاده کنید در غیر این صورت مدل های شارژی میتوانند برای شما مناسب تر باشند.
  • باتری مینی فرز: اگر مدل انتخابی شما شارژی است باید به نوع باتری و میزان شارژ دهی باتری دقت کنید و مدلی را انتخاب کنید که باتری آن بیشترین میزان شارژ دهی را داشته باشد.
  • نوع طراحی مینی فرز: مینی فرز های که خوش دست نباشند قطعا استفاده از آن ها در دراز مدت میتواند خسته کننده و ناکارآمد باشد. بنابراین در حین خرید به سبک طراحی مینی فرز توجه کنید و مدلی را انتخاب کنید که وزن مناسب و طراحی ارگونومیک برخوردار باشد. (طراحی مینی فرز های رونیکس بسیار استاندارد و مناسب است)

بهترین مینی فرز رونیکس + 20 مدل پرفروش بازار ایران

در ادامه این پست “بهترین مینی فرز رونیکس” لیستی از قدرتمند ترین و پرفروش ترین مینی فرز های این برند خوشنام و معتبر را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را متناسب با نیازی که دارید مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که این مینی فرز ها همگی دارای گارنتی معتبر و قیمتی عالی هستند از این رو پیشنهاد میشود آنها را با دقت مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

1 مینی فرز رونیکس مدل 3112

بهترین مینی فرز رونیکس - 1
مینی فرز رونیکس مدل 3112

مینی فرز رونیکس مدل 3112 یکی از محبوبترین های برند رونیکس است. این محصول با وزن کم و قدرت بالایی که دارد توانسته به نیاز های مختلف خریداران خود پاسخ دهد. طراحی ارگونومیک، کیفیت بالایی بدنه، توان 860 وات، سرعت 11000 دور و… از جمله ویژگی های این محصول است. (توجه داشته باشید که این مینی فرز رونیکس توانسته امتیاز 4.3 از 5 را دریافت کند و این به معنی کیفیت بسیار بالایی آن است.)

مشخصات این مینی فرز

ابعاد ۹*۱۱*۳۲ سانتی‌متر
وزن ۲.۲ کیلوگرم
توان ۸۶۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۱۱۰۰۰
قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متر
ویژگی‌های صفحه مناسب برای آهن
سایر توضیحات مجهز به موتور پر قدرت متشکل از آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده تحت استاندارد CE اروپا مجهز به سیستم پیشرفته گردش هوای داخل دستگاه طراحی منحصر به فرد بدنه به صورت Slim سبک و کم حجم جهت امور نصب و راحتی کاربری حین عملیات فرز کاری دقیق دارای موتور کم صدا و با طول عمر دنده های بالا مجهز به دسته جانبی ضد لرزش آنتی شوک (ضد لرزش)

2 مینی فرز رونیکس مدل 3120

بهترین مینی فرز رونیکس - 2
مینی فرز رونیکس مدل 3120

مینی فرز های برند رونیکس در ابعاد و قدرت های بسیار متفاوتی تولید و عرضه میشود چراکه نیاز خریداران هم متفاوت است. این مدل با توان 710 وات توانسته به یکی از محبوب ترین های بازار ایران تبدیل شود.

قیمت عالی، کیفیت بالایی بدنه، استفاده از قطعات قدرتمند و باکیفیت، سرعت 11000 دور، وزن کم و طراکی استاندارد، مجهز به گیربکس صنعتی دو تکه، دارای کابل سه متری و… از جمله ویژگی ها و مزایایی این محصول است.

مشخصات این مینی فرز

وزن ۲.۱ کیلوگرم
توان ۷۱۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۱۱۰۰۰
قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متر
اقلام همراه – دسته و آچار – دفترچه راهنما
سایر توضیحات سبک و کم حجم و مناسب جهت امور نصب – مجهز به سیستم گیربکس صنعتی دو تکه جهت بالا بردن اثربخشی عملکرد دستگاه – دارای کابل برق ۳ متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان – دارای سیستم احتراق داخلی – مناسب برای ظریف کاری -قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه – استفاده از بلبرینگ های ضد غبار با کیفیت

3 مینی فرز رونیکس مدل 3110

بهترین مینی فرز رونیکس - 3
مینی فرز رونیکس مدل 3110

مینی فرز رونیکس مدل 3110 با توان 880 وات و سرعت بالا توانسته به ابزاری قابل اعتماد برای اهل فن تبدیل شود. کیفیت این مدل واقعا بالا است و قطعا توان رقابت با محصولات مشابه از برند های قدرتمند دنیا را دارد. طراحی این مدل ارگونومیک بوده و شما را در حین کار به هیچ عنوان خسته نخواهد کرد.

مشخصات این مینی فرز

وزن ۲.۲ کیلوگرم
توان ۸۸۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۱۱۰۰۰
قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متر
اقلام همراه دسته و آچار – دفترچه راهنمای
سایر توضیحات  طراحی ارگونومیک – قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه سنگ

4 مینی فرز رونیکس مدل 3160

بهترین مینی فرز رونیکس - 4
مینی فرز رونیکس مدل 3160

طراحی عالی و زیبا، بدنه مقاوم، دارای کابل سه متری، قابلیت نصب دسته کمکی، وزن مناسب، قدرت بالا (1400 وات)، قابلیت تنظیم سرعت و… از جمله ویژگی های این مینی فرز است.

مشخصات این مینی فرز

ابعاد ۴۰x۱۱x۸ سانتی‌متر
وزن

۳.۲ کیلوگرم

توان ۱۴۰۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۹۰۰۰
قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متر
اندازه سوراخ اتصال ۱۴
سایر توضیحات طول کابل ۳ متر – قابلیت نصب دسته کمکی در دو جهت متفاوت – دارای کلید ولوم تنظیم سرعت – ابعاد بسته‌بندی: طول: ۵۶ ، عرض: ۲۱ ، ضخامت: ۱۳ سانتی‌متر – وزن بسته بندی: ۳.۸ کیلوگرم

5 مینی فرز رونیکس مدل 3130 کد 2424

بهترین مینی فرز رونیکس - 5
مینی فرز رونیکس مدل 3130 کد 2424

به طور کلی کیفیت محصولات برند رونیکس بسیار بالا است و این فقط به مینی فرز های آن ختم نمی شود. این مینی فرز توانسته به یکی از محصولات عالی و پرفروش رونیکس تبدیل شود و علت آن هم کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است. در ادامه سایر مشخصات این محصول را مورد بررسی قرار داده ایم.

مشخصات این مینی فرز

ابعاد ۲۷x۷x۷ سانتی‌متر
وزن ۱.۵ کیلوگرم
توان ۷۲۰ وات
سرعت حرکت آزاد ۱۱۰۰۰
ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی حفاظ
این مدل میتواند یکی از بهترین مینی فرز های رونیکس باشد. قیمت عالی و کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا