خانه و آشپزخانهلوازم آشپزخانهلوازم برقی خانگی

بهترین کیک پز برقی لاوین + معرفی 5 مدل پرفروش بازار

معرفی و بررسی بهترین کیک پز های برقی لاوین در بازار های ایران

5/5 - (4 امتیاز)

بهترین کیک پز برقی لاوین در بازار ایران کدومه؟ کیفیت کیک پز برقی لاوین چطوره ؟ آیا کیک پز های برقی لاوین قیمت بالایی دارند یا نه؟ پاسخ تمام این سوالات و تمام نکات راهنما درباره خرید بهترین کیک پز برقی لاوین در این مقاله آورده شده تا شما بتوانید با دیدی بازتر خرید نمایید.

امروزه همه نیاز به پخت کیک و شیرینی  برای اعصای خانواده نیاز دارند، و داشتن یک کیک پز میتواند کار شما را خیلی راحت کند. شرکت لاوان الکتریک با تولید محصولات با کارایی بالا و به روز توانسته رضایت خریداران را در بازار ایران را بدست آورد. کیک پز های برقی لاوین با بهره گیری از بهترین مواد و قطعات با کیفیت تولید شده است و مطمئنا با خرید یکی از مدل های آن از هر وسیله دیگری برای پخت کیک و شیرینی و یا حتی پیتزا های خانگی بی نیاز میشوید.

کیک پز برقی لاوین ساخت کجاست؟

کیک پز های برقی لاوین در انواع مختلف و با کیفیت قابل قبول توسط شرکت لاوان الکتریک ساخته و روانه بازار میشوند. شرکت لاوان الکتریک lavan یک شرکت ایرانی میباشد که از سال ۱۳۸۰ مشغول به فعالیت در زمینه تولید انواع لوازم آشپزخانه است.

برند لاوان توانسته با بهره گیری از فناوری های روز، استفاده از بهترین مواد، قطعات و بکار گیری نیروی انسانی متخصص محصولات با حداکثر کارایی را تولید کند و به طبع رضایت خریداران را هم به دنبال دارد. از شری محصولات برند لاوان در بازار مستوان به کیک پز برقی، آبمیوه گیری، اتو برقی خشک، پلوپز، انواع ظروف تفلون، قابلمه و… اشاره کرد.

مشاهده قیمت روز بهترین کیک پز برقی لاوین در دیجی کالا

کیفیت کیک پز برقی لاوین چطوره؟

بدون شک برای خرید آگاهانه و درست باید تمام جنبه های دخیل در کیفیت کیک پز برقی را مورد بررسی قرار دهید. بابراین با ما باشید تا در ادامه تمام نکاتی که باید در مورد کیک پز بدانید را بگوییم تا بتوانید بهترین کیک پز برقی لاوین را انتخاب کنید.

  • طراحی: در کل کیک پز ها ظروف برقی ساده و کاربردی هستند و طراحی پیچیده و متفاوت از آنها انتظار نمی رود، کیک پز های لاوین از تنوع رنگ و طراحی بدنه زیبا برخوردار اند.
  • جنس قطعات: جنس دسته از باکالیت(یک ماده گرما دیده و نسوز)، و جنس بدنه از آلومنیوم و روکش داخلی ان از گرافیت نچسب میباشد.
  • وزن: هر چه وزن کیک پز کمتر کار با آن راحت تر است. وزن کیک پز های برقی لاوین از ۱۲۰۰ گرم تا ۱۹۰۰ گرم متغیر است که وزن قابل قبولیست.
  • گارانتی: از خوبی تولیدات داخلی ضمانت و گارانتی کالاست. همیشه از فروشگاه های معتبر و سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنید.
  • دیگر ویژگی ها: قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، قابلیت قرار گیری روی شعله غیر مستقیم(شعله پخش کن) و…

در کل کیک پز های برقی لاوین از کیفیت و کارایی قابل قبول و خوبی برخوردار اند و شما میتوانید با داشتن یک کیک پز لاوین در خانه تان انواع کیک و شیرینی و حتی پیتزا را تهیه کنید. این کیک پز ها در کناز کیفیت خوب قیمت کاملا مناسبی هم دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

قیمت کیک پز برقی لاوین چقدره؟

قیمت کیک پز های لاوین متناسب با کیفیت آن است. کیک پز های لاوین طول عمر بالا و کارایی بالایی دارند و در کنار آن قیمت خوبی هم دارند. در کل محصولات ایرانی قیمت کمتر و بهتری نسبت به مدل های خارجی بازار دارند و اگر قیمت برایتان پارامتر مهمی است میتوانید از میان کیک پز های لاوین یک مدل را انتخاب کنید. قیمت بهترین کیک پز های برقی لاوین در بازار را  میتوانید از طریق دکمه زیر مشاهده کنید.

مشاهده قیمت روز بهترین کیک پز برقی لاوین در دیجی کالا

بهترین کیک پز برقی لاوین

در ادامه این پست “بهترین کیک پز برقی لاوین” لیستی از بهترین و پرفروش ترین های این برند در بازار های ایران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید متناسب با نیازی که دارید آنها را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید این محصولات همگی دارای گارانتی معتبر و کیفیتی بالا هستند پس با خیال راحت آنها را مورد بررسی قرار دهید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

1 کیک پز و پیتزاپز برقی لاوین مدل shelh

بهترین کیک پز برقی لاوین - 1
کیک پز و پیتزاپز برقی لاوین مدل shelh

مشخصات این کیک پز برقی

ابعاد ۲۸*۱۵*۳۱ سانتی‌متر
وزن ۱.۹۰۰ گرم
اقلام همراه محصول دستگاه به همراه درب و سیم برق ۱عدد قاشق اسکوپ میوه و بستنی
طول سیم ۱ سانتی متر
امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت این محصول در دیجی کالا

2 کیک پز برقی لاوان مدل Flame

بهترین کیک پز برقی لاوین - 2
کیک پز برقی لاوان مدل Flame

مشخصات این کیک پز برقی

ابعاد ۳۱ × ۱۵ × ۲۸ سانتی‌متر
وزن ۱۶۵۰ گرم
سایر ویژگی‌ها – ظرف نچسب با کیفیت عالی جهت پخت و پز آسان – پوشش مقاوم در برابر انواع مواد خورنده شیمیایی به ویژه شوینده ها – پختن همه نوع شیرینی، پختن انواع کیک، سرخ کردن مرغ و جوجه، سرخ کردن گوشت، سرخ کردن و پختن ماهی و دم کردن سبزیجات با بخار خودشان – پخت سریع و آسان
طول سیم ۱ سانتی متر
امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت این محصول در دیجی کالا

3 کیک پز لاوین الکتریک مدل شعله

بهترین کیک پز برقی لاوین - 3
کیک پز لاوین الکتریک مدل شعله

مشخصات این کیک پز برقی

ابعاد ۹×۲۹×۲۹ سانتی‌متر
وزن ۱۳۵۰ گرم
اقلام همراه محصول قالب وسط کیک
سایر ویژگی‌ها  بدنه آلومینیوم – روکش داخلی گرانیت نچسب – کیک پز و پیتزا پز – دسته از جنس باکالیت – سایز ۲۷.۵ سانتی‌متر – قابلیت قرارگیری روی شعله پخش کن (روی شعله مستقیم قرار نگیرد)
طول سیم ۸۰ سانتی متر
جنس بدنه آلومینیوم
امکانات ظاهری در

مشاهده قیمت این محصول در دیجی کالا

4 کیک پز لاوین الکتریک مدل Lavana

بهترین کیک پز برقی لاوین - 4
کیک پز لاوین الکتریک مدل Lavana

مشخصات این کیک پز برقی

ابعاد ۲۹x۲۹x۱۶ سانتی‌متر
وزن ۱.۲۹۴ گرم
سایر ویژگی‌ها – پخت انواع کیک و پیتزا – روکش گرانیت
جنس بدنه فلز
امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت این محصول در دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا